Gandurile prietenilor

Posted: October 25, 2011 in Despre mine, Ganduri bune de la prieteni...

Bogdan Toma

Pe Gabriel l-am cunoscut cand am fost angajat la “canal” ( Euro Channel TV) cum ne place sa-l denumim. Un om inteligent, cu un simt al umorului…mai ales negru bine dezvoltat…pe gustul meu.

A fost…seful meu…seful cu care trageam la tinta cu arcul in curte, la pachetul de tigari cu replica de airsoft si cu care faceam gratar de Paste ca trebuia sa muncim. Este o persoana care intelege ca munca si distractia nu trebuie sa fie tot timpul doua lucruri diferite. Bineinteles dupa ce canalul a avut capacul sudat…am ramas prieteni, cu tot ce inseamna asta…incluzand ture pana la Targoviste si inapoi urland primo victoria tot drumul dus-intors.

Ah da…sa nu uit…el m-a infestat cu virusu’ Sabaton…are respectul meu etern pentru asta…

Dumi ( Alexandru Dumitru)

Un tip cu aroma, intr-o lume fara gust. Asta e parerea mea despre Gabi, care e un tip cu care ai ce discuta, ai ce face, un om care are sens sa traiasca, pentru ca poate oferi multe. Un excelent exemplu de om slefuit din multe unghiuri.

Loredana

La inceput, Gabi era doar colegul cel de doua ori cat mine care ne facea pe toti sa radem la munca. Curand a devenit ajutorul meu cel mai de pret in probleme care nici macar nu banuiam ca sunt probleme, cu atat mai mult cu cat nu ma gandeam ca pot fi rezolvate. Pur si simplu venea, fara sa-i fi cerut, cu solutia. Mi-era prieten cand se credea doar coleg, si ne era coleg cand putea fi doar vecin de birou. Ne inveseleau intotdeauna glumele lui si ne surprindea de fiecare data cu ideile lui unice. A fost deci aproape insuportabil sa il vad inert pe Gabi, tot mare, ciufulit dar pierdut sub fasiile cu pretentie de cearceaf din spitalul Bagdasar, straduindu-se sa glumeasca chiar si atunci cand abia putea articula cuvintele.

Suntem cu totii alaturi de Elena si de mama lui, pe care am gasit-o coplesita langa patul unicului fiu despre care doctorul de la Bagdasar–Arseni ii spusese ca va ramane paralizat in urma operatiei, adaugand sec „dar ce conteaza, va trai”. Pentru ea si pentru noi conteaza. Multumim din suflet domnului doctor Sergiu Stoica, Elenei si tuturor celor care ne-au ajutat sa il recapatam pe Gabi!

Alex Stefanescu – de pe DeviantArt

Il cunosc pe Gabi de 5 ani, de pe dA. A fost cel care m-a inspirat ‘sa caut mai mult’ si sa vad mai departe de prima impresie. Si datorita lui am perseverat in fotografie. Este intr-adevar un om deosebit si ii doresc din tot sufletul sa treaca peste aceasta greutate. Multa bafta si putere tie si familiei lui.

Iuliana Dinescu

Gabi reprezinta un coleg bun, vesel, pe care l-am cunoscut la Eurochannel si apoi, din nou, la TVtrip. … Cred ca nu conteaza atat de mult cine e. Conteaza doar ca nu e corect sa i se intample asta. Nici lui si nici voua, prietena si mama lui. Ne gandim la voi toti.

Oana Ionita (TVtrip)

Il cunosc pe Gabi de aproximativ 2 ani de zile.  Un coleg deosebit, extrem de saritor si nu, in ultimul rand.. cu un mare simt al umorului:). Sunt cu sufletul alaturi de el si sper sa treaca cu bine peste toate aceste incercari, este un luptator si sunt sigura ca se va recupera repede.
Cele mai bune ganduri si sperante pentru Gabi, Elena si mama lui!
Doamne ajuta!

Georgiana Neagu – TVtrip

Pe Gabi il stiu de vreo doi ani si ceva ca si colegul mega simpatic de birou dar am senzatia aceea ca-il stiu de o viata. Imi aduc aminte ca la inceput m-a impresionat maturitatea lui pentru cei douazeci si ceva de ani pe care-i are… Acum descopar ca nu stiu multe despre el. Asta pentru ca el are cate ceva interesant sau amuzant de zis fiecaruia dar nu prea vorbeste despre el si nu se plange de nimic. Plin de viata si foarte creativ, cauta tot timpul sa descopere ceva nou si sa impartaseasca celorlalti, observa daca avem o zi proasta si incerca sa ne inveseleasca in orice situatie. Chiar si pe patul de spital ne trimtea sms-uri in care glumea pe seama uniformelor « de Rebu » ale asistentelor de la Bagdazar sau a frezei « a la Elvis » cu care s-a pricopsit inainte de operatie, « freza pe care intentioneaza s-o pastreze » 🙂 De aceea toti il iubim si ne dorim sa-l auzim zicandu-ne din nou « Neata, dragelor si dragilor».  Sa te faci bine, prietene, te asteptam cu drag ! Un gand bun mamei si prietenei lui Gabi, curaj dragelor, vorba lui Gabi…

 

Anne-Marie Pacurar

“Gabi este cu siguranţă ghiduşul roşcovan şi pistruiat al biroului nostru. Unii ar spune că nu i se potriveşte diminutivul, dar eu cred că descrierea „îi face dreptate”, în ciuda staturii impozante şi vocii grave. Este într-adevăr omul soluţiilor, maestrul bunei dispoziţii şi un rezervor nesecat de şotii care mai de care mai amuzante. Îmi lipsesc mersul lui legănat şi zâmbetul larg şi sper să le regăsesc cât mai curând. Gabi, te aşteptăm la un ştrudel cu mere.

Vă doresc o zi frumoasă pentru toti trei şi revenire uşoară la realitate lui Gabi.

Numai bine!

 

 

Comments
  1. dan boghiu says:

    Cind am citit prima oara am crezut ca este o gluma. Acum imi doresc sa fi fost asa. Imi place sa cred ca mai ai inca multe de facut pe lumea asta decit editare video pentru cineva acolo sus. Sanatate si putere. Doamne ajuta!

  2. Miruna Vlada says:

    Gabi este iubitul prietenei mele bune Elena, il stiu de cativa ani buni, stiu veselia si inteligenta lui ironica, pasiunea lui extraordinara pentru istorie si pentru viata familiei Hasdeu, faţă de care are un adevarat cult. nu pot uita cat de mult m-a impresionat la prima noastra intalnire, intr-o iarna la un vin fiert intre prieteni in care mi-a povestit cu sclipire in ochi despre fascinanta viata ascunsa a spiritelor familiei Hasdeu, despre stiinta oculta pe care acestia o detineau, despre tragedia unei familii de genii. rar intalnesti un tanar in zilele noastre care sa faca o pasiune pentru personaje istorice si eu am apreciat acest lucru in mod deosebit la Gabi, care pe langa gravitatea evenimentelor istorice pe care le cerceta, avea un umor nebun si un mare talent fotografic.

    vreau sa il putem ajuta pe Gabi, sa strangem 9000 de euro sa se poata opera, sa castige o sansa la viata frumoasa pe care si-a cladit-o pana in acest moment. ochiul sau de fotograf artist merita asta.

  3. Mihai Stefan says:

    Gani este un frumos nebun al marilor orase. Il cunosc de multi ani si pot spune cu mana pe inima ca este un om cum rar intalnesti in ziua de azi. Am petrecut multe momente frumoase impreuna cu el. Imi amintesc cu placere cum, in calitate de membri ai Asociatiei UNESCO “Iulia Hasdeu”, dar si de iubitori de frumos, am curatat amandoi Mausoleul Iuliei Hasdeu, am revopsit partile metalice si diversele insemne si inscriptii afectate de trecerea timpului si de nepasarea umana. Tin minte chiar ca si-a agatat tricoul intr-un fier si, pentru ca era rupt, si l-a scos si l-a oferit pentru stergerea de praf a placilor de marmura ale monumentului. La sfarsitul actiunii, aveam amandoi mainile zdrelite, cu pielea sifonata de la diluantul cu care ne scosesem petele de vopsea, dar eram fericiti pentru ca facusem un lucru deosebit. Iata ce inseamna sa iti dai si haina de pe tine (la propriu!) pentru un ideal.
    Acum, cand dragul nostru prieten trece prin aceasta grea incercare, nu pot decat sa ma rog in fiecare clipa la Dumnezeu sa il ocroteasca si sa il ajute sa se insanatoseasca si sa revina cat mai grabnic alaturi de noi.
    In final vreau doar sa va fac cunoscuta o cugetare a celei care ne-a facut pe Gabi si pe mine sa ne cunoastem si care ne-a unit in lupta noastra pentru frumosul ideal, geniala poeta Iulia Hasdeu, mai ales ca Gabi si-a insusit intru totul spusele Iuliei:
    “A-ti face datoria este cel mai sigur mijloc, chiar singurul, de a deveni fericit contribuind le fericirea celorlalti.”
    Gabi si-a facut datoria de prieten fata de noi, sa ne-o facem si noi fata de el ajutandu-l sa treaca cu bine peste acest moment dificil!

Leave a comment